Recension: Maybelline Superstay Powergloss

Det här med läppglans är faktiskt inte helt lätt, det finns så stort utbud att man kan bli ordentligt förvirrad på vad som egentligen är det bästa! Jag blir iaf det...
Har alltid gillat (gör det fortfarande) klassiska, vanliga gloss, lätt rosafärgade med skimmer i, det har varit min grej, och kommer nog alltid vara. Inget kladd och lätt att måla på. Och glosset får INTE vara klistrigt, flugsamlare är det värsta som finns. Usch...

Så var det dags att införskaffa nytt gloss, och det blev ett Superstay Powergloss från Maybelline i färgen Rhinestone Pink. Det är ju ett dubbelgloss eller vad man kan säga, basfärg + toppglans, som ska sitta i upp till 12 timmar. Man ska först måla på färgen och låta den torka, sen lägga på det transparanta glosset. Jag vet inte...jag gillar det inte riktigt, det är för komplicerat på nåt vis, sen tycker jag färgen blir fläckig på läpparna efter ngr timmar, icke snyggt! Färgen är dock super fin, så den färgen i ett "vanligt" gloss, tack!
Nä det får nog bli ett gammalt hederligt L´oréal Glam Shine för mig!

Pris: 120 kr
Omdöme: ♥ ♥ ♥ av 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0