EOTD- Silver Mist & Crystal



Idag ska jag åka skridskor så jag ville ha lite kall isig ögonmakeup. Lumene Eye Makeup Base börjar jag med som vanligt. Sen tog jag IsaDoras palett Silver Mist med 2 skuggor i, den ena ljust grå med glitter i och den andra mörkare grå även den med glitter i. Svepte den ljusare över hela locket (det rörliga) med en stor pensel. Sedan tog jag en liten pensel och målade den mörka över hela det rörliga locket. Suddade i kanterna. Applicerade även den mörka under ögat en bit in mot mitten. IsaDoras Inliner kajal i Blonde ligger på vattenlinjen.
Som highlighter har jag MakeUp Stores eyedust Crystal. En isig vit skönhet!
MaxFactors S-T-R-E-T-C-H mascara i svart sen var jag klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0