EOTD- Aqua & Golden White

Idag består min ögonmejk av 2 skuggor från Viva la Diva, ett favorit märke när det kommer till billiga och bra skuggor. 50 kr skuggan är faktiskt ett sjukt bra pris! Och sitter gör dom.
Nu till dagens!
Har som vanligt grundat med Lumenes Eye Makeup Base på hela locket upp till brynet. På vattenlinjen har jag dragit ett streck med IsaDoras Inliner Kajal i färgen Blonde. Sedan har jag börjat applicera VLDs Aqua på rörliga delen av locket, börjar närmst fransarna och jobbar uppåt med en liten pensel för att få en intensiv färg på locket. Det är inga som helst problem att måla med VLDs skuggor, dom är kanonbra.
Sen har jag tagit en lite större pensel och dragit försiktigt fram och tillbaka precis vid ögongloben med Aqua, skuggat den ytterst ytterst lite uppåt mot brynet, det syns knappt.
Efter det så la jag VLDs Golden White precis där jag slutat med Aqua och sen upp mot brynet som highlighter.
Den är superfin, cremevit med guldskimmer i! På med MaxFactors S-T-R-E-T-C-H mascara i svart och målat i brynen med VLDs Trio brynskugga tillsist. Klart!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0