Temavecka: Rosa

Temaveckan hos Sminkan och Rouaa fortsätter med rosa idag. Tycker att det är supersvårt att sminka i rosa, det blir sällan fint. Är inte nöjd med min sminkning idag, men den får duga.
Skulle vilja göra om den så spetsen mot tinningen i rosa är med tydlig och spetsig, men det hinns inte!
Alla skuggor är lagda på Lumene eyemakeup base, sen har jag målat hela den rörliga delen i en ljus isrosa skugga från IsaDora (Gleaming eyeshadow), sen har jag tagit Butterfly från MUS och lagt i en spets ut mot tinningen och fyllt i, pressat och tryckt i skuggan :)
Suddat ihop den med en rosa från den svarta VLD paletten på rörliga delen och sen är det Crystal från MUS som highlighter och jag duttade även lite på det rosa.
MaxFactors stretch mascara och VLD brynskugga.


Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Snygg form! :D

2008-12-18 @ 11:51:33
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Det blev ju fint! Jag gillade formen!

2008-12-18 @ 14:21:49
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0