Lila version 2

Blev sugen på att bygga på min ögonmejk nu, och jag gillar resultatet!
Började med att ta en svart matt skugga från VLD och måla ut mot tinningen och även på rörliga delen av locket, sedan fyllde jag i den tills den blev kolsvart med en liten pensel, även lite svart längs undra fransraden. Efter det tryckte jag på Amethyst Diamond från MUC på det svarta. Och grejen som gör hela makeupen, Twinkle Eyeshadow från MUS i färgen acorn över hela det svarta/lila. Öste på riktigt mkt! Och lite extra Crystal från MUS som highlighter.
Så vad tycks?

Mkt märklig blick man kan få...:)




Twinkle twinkle....

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Ashäftig! Verkligen cool! Jag gillar!

2008-12-17 @ 20:18:07
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0