L´oréal Star Magnet

Blev lycklig idag inne på H&M, höll på att missa det, L´oréal Star Magnet nagellack. Ett lack med en tillhörande liten magnet som skapar en lite holografisk stjärna på nageln, tjusigt som tusan!
Jag köpte 2 av färgerna, Purple & Magnétic Prune.
Purple är inte direkt lila, mer rosa/rött, jättesnyggt! Och Magnétic Prune är mörkt mörkt lila/aubergine med vad jag kan se skimmer i silver.
Var såklart tvungen att prova direkt när jag kom hem, först ut är Purple.
Purple.

Penseln är bred, man behöver bara måla ett lager, och sen får man vara lite kvick att sätta nageln vid magneten, men inte för nära (jag vet, jag gjorde misstaget i all upprymdhet!), sen hålla där en stund, vet inte exakt hur länge jag hade nageln vid magneten, kanske 1 minut...lite mindre.

Resultatet blev:

Snyggt va?!

Har inte provat Magnétic Prune än, men här kommer flaskan...


Pris: 98 kr.


Kommentarer
Postat av: Maria

så coolt, måste hålla utkik efter dessa! :)

2008-10-27 @ 09:39:44
URL: http://shoppoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0