Recension: Bubble Shack- Loofah Lathers


Dags för en recension av en skrubbtvål från Bubble Shack. Först lite om vad det är för företag, på eleven.se, som säljer deras produkter står det:
"Dessa produkter tillverkas i Hawaii och har 70% organiska ingredienser, självklart så testas inte slutprodukten eller någon av ingredienserna på djur och Bubble Shack är PETA-godkänd. Varken bodywash eller lotion innehåller parabener eller sulfater. Eftersom de inte innehåller några sulfater så krävs det att du använder en loofah-svamp för att skapa ett rikt lödder."

Jag har köpt Loofah Lathers, en tvål med en loofah svamp inuti! Valde doften Coconut Lime Verbena, den är ljuvlig. Perfekt för mig som gärna får små knottror på armarna, duschar jag med denna tvål så försvinner dom i ett nafs! Den luktar underbart, blir pigg av doften!
Första gången tyckte jag den var lite för sträv mot huden men vande mig snabbt, den är en favorit, och när min gröna sköna är slut ska det beställas nya!

Pris: 49 kr
Omdöme: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ av 5

Bilder: www.eleven.se
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0