EOTD- Babylon Gardens

Mina ögon pryds idag av L´oréals palett från höstkollektionen, Babylon Gardens. Det är 2 gröna skuggor och en highlighter i guld/vitt. Har som vanligt börjat med Lumenes Eye Makeup Base på hela locket upp till brynet. Sedan har jag lagt skugga nr 1 i ögonvrån och ut mot mitten av locket (den rörliga delen) där jag har mött upp med skugga nr 2. Suddade ihop dessa och suddade lite uppåt mot brynet. Inte mkt, men lite!
Sen la jag highlightern nr 3 i paletten upp mot brynet!
Drog ett streck med Oriflames Eyeliner i svart i en liten vinge ut mot tinningen. I vattenlinjen ligger som vanlig IsaDoras Inliner kajal i Blonde, på fransarna Niveas Lash Revolution i brunt och brynen är målade med brynskugga från Viva la Diva.
Klart!!

Utan eyeliner.

Med eyeliner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0